به عنوان طراح گرافیکی بسیار مهم است که از ترند طراحی گرافیکی سال باخبر باشید. در اینجا به ترندهایی میپردازیم که دنیای طراحی گرافیکی را در سال ۲۰۱۹ تسخیر کردهاند. ۱- طراحی و تایپوگرافی سه بعدی ذهن ما مفاهیم سه بعدی را بسیار بهتر از دوبعدی درک میکند. طراحیهای سه بعدی واقعگرایانهتر هستند و بهتر در یاد میمانند. گسترش جلوههای ویژه سه بعدی و افزایش استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در صنعت، اهمیت سه بعدی را بیشتر نشان میدهد. پس بیدلیل نیست که طراحیهای سه بعدی ترند طراحی گرافیکی امسال محسوب شوند. تایپوگرافی سه بعدی تاثیر عمیقی
موشن گرافیک به صورتهای مختلفی دستهبندی میشود. یکی از انواع دستهبندیهای این نوع انیمیشن، دوبعدی یا سه بعدی بودن آن است. البته برخی از اصطلاح موشن گرافیک 2.5 بعدی نیز برای برخی نمونههای موشن گرافیک استفاده میکنند. درهرصورت، موشن گرافیک سه بعدی یکی از پرطرفدارترین انواع موشنها بهحساب میآید. در این مطلب کوتاه تلاش شده تا به اهمیت سه بعدی سازی در طراحی موشن گرافیک اشاره شود. عدم وجود صحنههای سه بعدی یا اشیاء سه بعدی، موشن گرافیک طراحیشده را سادهتر جلوه میدهد. با توجه به اینکه رقابت در طراحی و ساخت موشن گرافیک به حد بسیار بالایی رسیده است،
داشتن رزومه مناسب از مهمترین عواملی است که به شما در مصاحبههای شغلی و جذب سرمایه کمک میکند. رزومهای که ظاهر چشمنوازی داشته باشد حتی میتواند برای کارفرما و سرمایهگذار جذابتر نیز باشد. در اینجاست که جادوی اینفوگرافیکها به کار میآید. رزومه اینفوگرافیک این روزها بسیار پرطرفدار است. چرا که ذهن انسان به اطلاعاتی که به صورت تصویری بیان میشوند (محتوای دیداری) واکنش بسیار بهتر و سریعتری نشان میدهد. رزومه اینفوگرافیک چیست؟ اینفوگرافیک مجموعهای از دادهها را در قالب متن یا عدد به عنوان ورودی در نظر میگیرد. سپس آنها را به ترکیبی منظم از تصاویر و متن تبدیل
اهمیت تولید محتوای متنی امروزه بر هیچ کسب و کاری پوشیده نیست. این مسئله آنقدر مهم است که شرکتها را بر آن میدارد که استراتژیهای محتوایی بلند یا کوتاه مدت برای خود تعیین کنند. در این میان میزان محتواهای تصویری و ویدویی آنقدر زیاد شده است که شاید به نظر بیاید محتوای متنی اهمیت خود را از دست داده و به حاشیه رفته است. شاید شما نیز دیگر مایل به تولید محتوای متنی نباشید و بخواهید کاملا به محتواهای دیداری روی بیاورید. اما جالب است بدانید اهمیت تولید محتوای متنی همچنان به قوت خود باقیست. بهخصوص باید روی تولید پستهای
موشن گرافیک یکی از شاخههای نسبتا جدید در مباحث انیمیشن است که توانسته در مدتزمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کند. نمونه موشن گرافیک های خارجی یا ایرانی که بهصورت حرفهای کار شدهاند، نشاندهنده پیشرفتها در چند سال اخیر است. امروزه کسب و کارهای مختلف برای تبلیغات و بازاریابی از موشن گرافیک استفاده میکنند. با اینحال هنوز هم سفارش موشن گرافیک، با چالشهای زیادی همراه بوده و صاحبان کسب و کار برای طراحی موشن گرافیک ویژه کسب و کار خود دچار مشکل هستند. یکی از مهمترین راهکارها برای سفارش موشن بهصورت حرفهای، تماشای نمونه موشن گرافیک است. اگر