وبلاگ

چه زمانی اینفوگرافیک سفارش دهیم
اگر شما نیز از دسته کسانی هستید که می‌خواهید به یک طراح سفارش اینفوگرافیک بدهید قطعا هنگام ثبت سفارش خود با سوالات مختلفی مواجه خواهید شد.  در گام اول این پرسش برای شما پیش می‌آید که چه زمانی باید به سفارش اینفوگرافیک پرداخت؟ در این پست با معرفی انواع اینفوگرافیک و کاربرد هرکدام به شما کمک می‌کنیم تا با دیدگاه تازه‌ای به دنیای اینفوگرافیک‌ها نگاه کنید و بدانید که چه اطلاعاتی را می‌توان به اینفوگرافیک تبدیل کرد.   هنگام سفارش اینفوگرافیک چه انتظاراتی از طراح داشته باشیم؟ ممکن است پس از ثبت سفارش اینفوگرافیک طراح از شما سوال‌هایی درباره نوع
آموزش اینفوگرافیک
آموزش اینفوگرافیک و فراگیری آن به صورت حرفه‌ای فرایندی بلند مدت است و احتیاج به صرف وقت دارد. اما با نکاتی ساده نیز می‌توان به آموزش اینفوگرافیک پرداخت. نیازی نیست در کار با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور خبره باشید تا آموزش اینفوگرافیک را آغاز کنید. کمی آشنایی با این نرم‌افزارها و دانستن نرم‌افزارهای ساده‌تری مانند پاورپوینت نیز برای شروع کار کافی است. ابزارهای رایگانی مانند Canva و Visme نیز انبوهی از ابزارهای رایگان و کارآمد را در اختیار طراح می‌گذارند.   ۱- قالب‌های رایگان: گام نخست در آموزش اینفوگرافیک یک اینفوگرافی خوب با یک قالب خوب آغاز می‌شود. معمولاً
طراحی موشن گرافیک یکی از راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای دیده شدن خدمت و محصول شما است. به وسیله طراحی موشن گرافیک شما می‌توانید داستان خود را به صورت پویا برای مخاطب روایت کنید. امروزه بیش از ۸۰ درصد از حجم ترافیک اینترنت در جهان را محتواهای ویدیویی تشکیل می‌دهند. این موضوع اهمیت پرداختن به محتواهای ویدیویی را مشخص می‌سازد. اگر می‌خواهید محتوای شما دیده شود باید وارد دنیای محتواهای ویدیویی شوید. طراحی موشن گرافیک شامل المان‌های زیادی می‌شود. نوشتن فیلمنامه، طراحی، صداگذاری و پویانمایی همه در کنار هم مهم هستند. اگر تنها یکی از این المان‌ها به خوبی اجرا
وظیفه اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاع‌رسان از نام آن مشخص است:‌ تصویری که باید بتواند اطلاعات مشخص و مفیدی را در یک نگاه به مخاطب منتقل کند. با این حال گاهی با نمونه اینفوگرافیک هایی مواجه می‌شویم که نه‌تنها برای انتقال پیام مناسب نیستند بلکه موجب آشفتگی ذهن مخاطب می‌شوند. با دانستن چند نکته و رعایت آن‌ّها هنگام طراحی اینفوگرافیک می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد. در این پست از نمونه اینفوگرافیک هایی که نمونه بد در طراحی اینفوگرافیک محسوب می‌شوند برای توضیح این نکات استفاده می‌کنیم.   ۱- نمودار استفاده شده با نوع داده‌ها تناسبی ندارد. نمودارها انواع مختلفی دارند
طراحی اینفوگرافیک حوزه تخصصی ماست
یادگیری طراحی اینفوگرافیک شاید دشوار و گیج‌کننده به نظر برسد اما با دانستن‌ گام‌های طراحی آن و رعایت چند نکته می‌توان به تدریج آن فرا گرفت. اینفوگرافیک تکنیکی برای انتقال محتوا به روش دیداریست. روشی که این روزها به دلیل تأثیرگذاری بالای آن در زمان اندک در سطح دنیا بسیار پرطرفدار شده است. اینفوگرافیک در واقع تلفیقی از اطلاعات و طراحی گرافیکی است که هدف آن انتقال پیام به مخاطب در یک نگاه است.   مشخص شدن محتوای متنی   محتوایی که می‌خواهید در طراحی اینفوگرافیک به کار ببرید به اندازه طراحی آن مهم است. پس پیش از هرچیز باید