بلاگ

شیرین شاطرزاده
14 خرداد, 1398
آموزش-تعاریف بدون دیدگاه

فریلنسر های اینفوگرامر چگونه انتخاب و تأیید می‌شوند؟

تردید از کیفیت کار فریلنسرها همواره از مشکلات کارفرمایانی محسوب می‌شود که مایلند پروژه‌های خود را برون‌سپاری کنند.

کار با فریلنسرها مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سرعت عمل در انجام پروژه و به‌صرفه بودن هزینه‌ها اشاره کرد. با این حال حس عدم اطمینان به کار فریلنسرها در بسیاری از کارفرماها وجود دارد. تا جایی که باعث می‌شود ریسک نکنند و پروژه خود را به این افراد نسپارند.

این مشکل در پلتفرم‌های فریلنسری به شکل دیگری نمود پیدا می‌کند. کارفرما با بانکی از فریلنسرها مواجه می‌شود که هرکدام معتقند بهترین فرد برای انجام پروژه او هستند. اکثر این افراد برای کارفرما ناشناخته هستند و او در نهایت از کیفیت کار یک یا دو فریلنسر نام‌آشناتر مطلع است.

در این میان وجود سازوکاری که سطح کار فریلنسرها را مشخص کند می‌تواند بسیار مفید باشد. وجود استانداردهایی که تردیدهای کارفرما را از بین ببرد و این حس اعتماد را ایجاد کند که: فریلنسرهای ما توانایی‌های لازم برای انجام پروژه شما را دارند.

فرایند عضویت فریلنسرها در اینفوگرامر چگونه است؟

اینفوگرامر روندی را طراحی کرده است که طی آن از کیفیت کار فریلنسرهای خود و حرفه‌ای بودن آن‌ها مطمئن شود.

۱- بازبینی نمونه‌کارها

فریلنسرها هنگام ثبت‌نام در پلتفرم اینفوگرامر علاوه بر وارد کردن اطلاعات معمول برای ساخت حساب کاربری، باید حداقل سه نمونه‌کار را در زمینه تخصص خود آپلود کنند. سپس تیم ارزیابی اینفوگرامر این نمونه‌کارها را بررسی می‌کنند. در صورتی که پروژه‌های آپلودشده دارای حداقل استانداردهای لازم به عنوان یک کار حرفه‌ای باشند، آن فریلنسر می‌تواند فعالیت خود را در اینفوگرامر آغاز کند.

۲- صفحه لینکدین

مورد دیگری که به اعتبارسنجی یک فریلنسر کمک می‌کند، پروفایل لینکدین اوست. هنگامی که شخصی بخواهد به عنوان فریلنسر در اینفوگرامر ثبت‌نام کند، از او خواسته می‌شود تا آدرس صفحه لینکدین خود را نیز ثبت کند.

لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی که به صورت اختصاصی برای روابط کاری و تجاری طراحی شده، اطلاعاتی از قبیل سابقه کار فریلنسر و مهارت‌های او را در اختیار اینفوگرامر قرار می‌دهد. بدین ترتیب تیم ارزیابی اینفوگرامر می‌تواند به اطلاعات بیشتری درباره تجربه و مهارت فریلنسر دست یابد.

در نهایت، فریلنسرهای اینفوگرامر پس از تأیید شدن می‌توانند چند نمونه‌کار را در پروفایل خود قرار دهند. این نمونه‌کارها برای آشنایی کارفرما با سلیقه و سبک کار فریلنسر مفید است و می‌تواند در نهایت به دعوت شدن فریلنسر از سوی کارفرما منجر شود.

منتظر نظرات شما هستیم :)