کاتالوگ مجموعه صفحات گردآوریشده از گزارش، خدمت یا محصول است که ضمن ارائه اطلاعات کلیدی از ماهیت آن، بر تصاویر تأکید دارد. کاتالوگ یکی از مهم ترین ابزار بازاریابی و معرفی صحیح خدمات و محصولات شما به مشتریان است. که میتواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و چگونگی انتقال مفاهیم و تبادل اطلاعات به مخاطب، نقش به سزایی داشته باشد. به همین دلیل کیفیت در طراحی این ابزار بازاریابی، نقشی اساسی در ذهن مشتریان و تجارت شما خواهد داشت. یک کاتالوگ خوب میتواند کلید پیروزی باشد از کاتالوگ عموما برای معرفی خدمات و کالا استفاده میشود. هنگامی که
بنر ها تصاویری گرافیکی با ابعادی متنوع هستند اگر بخواهیم تعریف مختصری از بنرهای متحرک داشته باشیم میتوانیم بگوییم که همان موشنهای بیصدا هستند. در این حالت نه تنها کاربردی تبلیغاتی دارند بلکه برای امور دیگر هم مورد استفاده قرار میگیرند. هچنین به خاطر پیشوند فایل آنها، گیف هم نامیده میشوند. امروزه بیش از همیشه شاهد استفاده از تبلیغات بنری در وبسایتها و شبکه های اجتماعی هستیم. اغلب شرکتهای تجاری و حتی کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی برای اینکه بتوانند برندسازی خوبی را انجام دهند به اینگونه آگهی های نمایشی روی می آورد. از این نوع تبلیغات عموما در وبسایتهای
امروزه بسیاری از برنامه هایی هایی که برای ارائه مقاله در زمینه های آموزش، تجارت، کنفرانس ها استفاده می شوند به روش اسلاید به اسلاید هستند. ارائه اسلاید به اسلاید، مانند آنچه در نرمافزار پاورپوینت انجام میگیرد بسیار خستهکننده می باشد چون یک روند خطی ساده را دنبال میکند؛ مخصوصاً اگر طراحی اسلایدها بی نظم باشند و اندازه، متحرک سازی آیتم های محتوا و رنگ ها به خوبی انتخاب نشود! یکی از اصلی ترین مشکلات روش اسلاید به اسلاید، از دست رفتن کلیت مطلب(زمینه) است، یعنی مخاطب شما به آسانی ممکن است سررشته مطالب را از دست بدهد و خیلی
پاورپوینت چیست؟ پاورپوینت نرم افزاری ساده و کارآمد برای تولید برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند برنامه های اطلاع رسانی ساده و کاتالوگهای الکترونیکی ) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از آن در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در ارائه ها سمینارها و جلسات مهم میباشد. وجود الگوهای از پیش ساخته شده، باعث میشود که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید. پاورپوینت چه زمانی روی کار آمد؟ قبل از روی کار آمدن پاورپوینت در دهه های قبل برای ارائه محتوا از دستگاهی به نام اسلایدر استفاده میکردند که شخص ارائه دهنده اسلاید های 35 میلیمتری رنگی خود را درون دستگاه
تبلیغات در نقطه فروش، یکی از روش های پرمخاطب تبلیغاتی در سالهای اخیر است. جهت استفاده از این روش تبلیغاتی، رسانههای گوناگونی طراحی شده اند و مورد استفاده و آزمایش قرار گرفته اند. قطعا به وفور با استندهای تبلیغاتی برخورد داشته اید. یکی از همین روش های تبلیغاتی که در مقابل فروشگاه ها، مراکز خرید و نمایشگاه ها جایگاهی همیشگی پیدا کرده اند. استند رسانه ای تبلیغاتیست که در ایران کاربرد بسیار زیاد دارد. شاید کمتر برندی را بیابید که حداقل یک بار از این رسانه استفاده نکرده باشد و از اهمیت آن غافل باشد. استند یکی از روش های