بلاگ

شیرین شاطرزاده
29 خرداد, 1398
اخبار بدون دیدگاه

برگزاری دوره طراحی اینفوگرافیک

آکادمی اینفوگرام دوره متفاوتی را برای آموزش طراحی اینفوگرافیک از پایه، از تاریخ 1 تیر 98 در 6 جلسه (مجموعا 18 ساعت) برگزار می‌کند.

 

چرا طراحی اینفوگرافیک مهم است؟

  • تنها حدود ۲۰% محتوای متنی در ذهن می‌ماند.
  • حدود ۸۰% محتوای دیداری در یاد می‌ماند و قابل یادآوری است.
  • تحقیقات نشان می‌دهند استفاده از جلوه دیداری در ارائه، حدود ۱۷% توجه بیشتر مخاطب را به همراه دارد.

 

اینفوگرافیک (infographic) مخفف دو کلمه اطلاعات (information) و گرافیک (graphic) است. اینفوگرافیک تکنیکی است که به کمک آن می‌توان یک پیام یا محتوا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اثربخشی بالا از طریق نمایش دیداری به مخاطبِ هدف انتقال داد که در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه اینفوگرافیک‌ها نقش به سزایی در سرعت و انتقال مؤثر محتوا دارند و از محبوب‌ترین روش‌ها برای تولید محتوای دیداری محسوب می‌شوند. بدین ترتیب طراحی اینفوگرافیک از جمله جذاب‌ترین مهارت‌هایی است که یک فریلنسر می‌تواند داشته باشد.

آکادمی ایفنوگرام برای چهارمین بار دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک از پایه را تکرار می‌کند.

لازم به ذکر است که این دوره مقدماتی است و مخاطب آن طراحان حرفه‌ای گرافیک نیستند. همراه داشتن لپ تاپ برای شرکت کنندگان الزامی است. در پایان دوره همه شرکت کنندگان ملزم به انجام یک پروژه و تحویل آن هستند.

مدرسان این دوره

مهندس محمد شکاری (موسس و مدیرعامل اینفوگرام، مدرس دوره‌های طراحی اینفوگرافیک، گزارش‌نویسی و بازاریابی محتوا)

دکتر مریم سلیمی (مولف و مدرس اینفوگرافیک و نیوزگرافیک، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، مدرس دانشگاه سوره و آزاد اسلامی، عضو کمیته تخصصی گرافیک کتاب‌های درسی آموزش و پرورش)

مهندس منصور میرطاهری (مدرس دوره‌ها و کارگاه‌های اینفوگرافیک و روش‌های نوین دیداری‌ سازی، کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، موسس نخستین مرجع اینفوگرافیک فارسی، مدیرعامل شرکت فیوتک)

 

اکنون می‌توانید در این دوره ثبت نام کنید.

 

منتظر نظرات شما هستیم :)